Snart snart snart

Snart är denna "helvetesveckan" snart över! 05:45 på måndag, torsdag, fredag och måndag igen. 11-22 på lördag och 9-17 på söndag. Enda lediga dagen var i onsdags. Känns som man bara varit på OK hela veckan, haha.

Ikväll lär jag vara medvetslös av utmattning från veckan som varit men imorgon, då jävlar blir det the hobbit på bio!! Som man längtat! Nästa 5 år sen de gick ut med att den skulle komma. Efter strul med allt möjligt från manus till regissörer så är den äntligen här! I 3D tillochmed, iofs är jag inte så brydd om det men det ska bli kul att bli av med 3D-bio-oskulden. Dessutom i Pajala, vem hade kunnat tro det för nån månad sen?

Trots allt jobb, slit, utmattning och tidspress har veckan varit kanon! Eller iaf humörmässigt. Det känns som att jag närmar mig toppformen lagom till jul! :)

Nej, nu ska jag fortsätta kämpa de sista 3,5h av dagen sen åka hem och däcka.

Snart ledigt en dag.

Puss, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0