De ä najs!

Fan va skönt det är att vara ledig! Ska bli så otroligt skönt att börja jobba på FAST schema efter 1 år med att ta extra-pass trots 50% tjänst! Börjar på mitt nya schema om två veckor tror jag.

Kommer bli spännande att ha rätt många 07:00-16:00 pass, hur ska det gå undrar jag? Det kommer gå bra! Äntligen får man lite ändring i vardagen och kan börja planera saker i förväg.

Frölunda - Luleå imorgon, hoppas grabbarna gör bättre ifrån sig än i förra matchen mot Timrå. Aja imorgon blir det att dra till Luleå en sväng, borde vara hemma perfekt till matchen. Fantastiskt!

Hjälpte Jörre med en framsida till damernas matchprogram idag, han blev nöjd och då är jag nöjd. Hoppas de som är på matcherna gillar den.

Känns jäkligt bra att sätta sig i photoshop igen efter månader av inaktivitet. Det är ju ändå det jag vill hålla på med när jag blivit klar med skolan så måste börja nöta mer.

Hoppas alla haft en bra dag, det har jag iaf. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0