Don't you worry child

Ja vad ska man säga egentligen? Känns som att jag sitter fast i en enda ond cirkel just nu, en riktig jävla svacka alltså! Humöret som varit på topp 8/9 månader det här året har sakta men säkert börjat bli sämre och sämre. Hur mycket jag än försöker tänka på allt så går det som inte just nu, antar att det är alla förändringar i det sociala som jag inte mår så bra över? Saknar väldigt många människor som betyder så oerhört mycket för mig nåt så in i helvete just nu!

Har även börjat fundera alldeles för djupt och jag hatar det! Måste, måste sluta med det nu, annars kan det gå illa!

Nej just nu är ingenting riktigt roligt och att tänka "enjoy the little things" är verkligen svårt just nu. Får hoppas detta bara är en tillfällig svacka, och det tror jag också.

Det som är jobbigast just nu är att jag inte trivs med hur mitt liv ser ut, där snackar vi om den dåliga cirkeln alltså. Jag vill ha en ändring i mitt liv just nu men jag har inte en aning om vad det skulle vara och det gör mig galen! Plugga? Söka nytt jobb? Hitta nya intressen? Jag vet inte! Vad ska man bli när man blir "stor" liksom? Är det nån som har nåt förslag, snälla hjälp mig för jag vet inte vad som är mina styrkor och vad jag skulle kunna tänkas vara bra på. Jag strävar alltid efter att vara bäst på vad jag än gör, jag kanske skulle sluta med det och bara nöja mig med att vara en i mängden? Nej det skulle inte vara jag isf. Äh detta leder ingen vart, lika att inte tänka alls och bara köra på.

Hörs snart igen, känns som att jag har massor att skriva.
Sorry för ett riktigt dåligt och bittert inlägg.


Kommentarer
Postat av: Brorsan

Brorsan, du ska inte må dåligt! Jag vet hur bra du mått den senaste tiden och det är så jäkla skönt att se! Vill ju att det ska fortsätta vara så! Men jag förstår att du vill ha förändring också, men det behöver inte ske över en dag. You know, Rom byggdes inte på en dag. Det du kan göra är ju följande: Skaffa nytt jobb, söka någon utbildning, flytta, börja med någon sport, hitta egen lägenhet, resa och ja massor med annat :) Ta tag i något att börja med och bygg vidare utifrån det sen! Det löser sig ska du se! Och jag finns ju alltid här för dig! Nu ska vi ha grymt roligt här hemma så får du tänka på detta senare :) Godnatt bästa bror!

2012-09-27 @ 01:27:33
Postat av: Anonym

Upp med hakan, du kommer nog på något skit bra att göra "när du blir stor" ;) såå inte dåliga tankar nu, du har världens bästa familj och kompisar, den enda som kan stoppa dig är du själv och DU är ju ganska så bra så du kommer nog på något snart ska du se! världens snällaste och sötaste Erik! <3

2012-09-27 @ 22:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0