SUPERBOWL SUNDAY

Härlig vecka med bara 3 dagar jobb. Längtar så sjukt mycket till sommaren och hösten just nu! Det kommer bli så jäkla spännande och en riktig utmaning att börja skolan igen.

Har börjat lyfta lite skrot nu också för att komma igång lite med träningen. Tråkigt nåt så jävulskt men nyttigt. Har inte festat på två månader nu och det känns rätt skönt, har inte alls varit sugen så varför gå ut och festa när man ändå inte har lust? Ser ingen mening med att göra nåt bara för att göra det, man måste vara taggad och gå in med en bra inställning, annars blir det inte kul.
Får väl försöka tänka positivt gällande träningen också så kanske man orkar fortsätta.

Vissa dagar saknar man verkligen människor som betytt eller betyder mycket för en lite extra mycket. Speciellt de många ensamma kvällarna det här året, men vad ska man göra. Får se det som "träning" och förberedande för Piteå. För andra gången i mitt liv ska jag dra iväg långt bort där jag inte känner nån. Känns väldigt spännande och lite läskigt också såklart. Men den här gången kommer jag definitivt inte ge upp så lätt utan fortsätta kämpa tills jag äntligen får ta min examen och förhoppningsvis få ett jobb som jag verkligen vill hålla på med.

Genom åren har jag blivit en riktig kämpe. Jag kämpar varje dag för att fortsätta tänka positivt, boosta mitt självförtroende och slåss mot mitt eget huvud. Det är inte alltid lätt men alla får väl ha dåliga dagar nångång va?
Det är nog många som inte har en aning om hur svårt det är att varje dag kämpa mot sitt eget huvud, vissa kommer aldrig förstå det. Men det gör inget, så länge jag känner mig omtyckt av folk som betyder nåt för mig så mår jag bra.

Men som sagt, vissa dagar saknar man personer lite extra.

Imorgon börjar "helvetes-veckan" med 3 st 05:30 uppstigningar. Jobb 7 av de 8 kommande dagarna så om nån söker mig så hittar de mig mest troligt på OK.

Hoppas alla får en bra vecka.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0