First of the year

Aja första inlägget i år då.
Jag kanske skulle börja blogga mer aktivt i år?
Det brukar låta så när man väl ska börja och sen slutar det i att man uppdaterar två gånger i månaden eller nåt.
Men den här gången tror jag att det ska gå bättre, kanske inte uppdaterar varje dag men så ofta jag kommer ihåg ska jag försöka iaf.

Okej då börjar jag med första inlägget.
Har haft min helvetes-vecka nu och börjat på den lite skönare.
Imorgon är sista dagen jobb den här veckan sen tar jag helg. Ska bli så fruktansvärt skönt att vara ledig helgen! Passar dessutom perfekt att vara ledig just den här helgen för det är NHL-premiär! Som man längtat!

Ikväll har jag hunnit jobba för att sedan dra till Robba och kolla film med Robba och Falki. Den här gången blev det Seven Psychopaths, en action/komedi med Colin Farrell, Woody Harrelson och Sam Rockwell i huvudrollerna. Tyckte filmen var spännande med många komiska inslag som gjorde att filmen i princip aldrig blev seg och tråkig.
Den får, precis som namnet 7/10 psykopater. Skönt att få bort en film från min "watchlist" på IMDb. Nu längtar jag efter att kunna kolla Skyfall och Paranormal Activity 4 och såklart Django Unchained. Just Django tror jag kommer bli riktigt bra, det kan liksom inte bli dåligt när Leo är i huvudrollen och Tarantino står för Direction och Writing!

Oj nu blev inlägget väldigt långt och jag vet att många inte tycker om att läsa allt för långa inlägg, bl.a. Jag själv.

Iofs så har jag knappt nå läsare men ändå, de få som läser får ju inte bli för uttråkade heller.

Imorgon blir det jobb sen har jag ingen aning vad som händer. Den som lever får se.

Ha de bäst allihopa! Godnatt.

Ps. Tack för klippningen Julia, det blev jättebra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0